Idrottspsykologer, se hit!

Jag har upptäckt en sak på äldre dar. När jag spelar beach blir jag riktigt förbannad om det går dåligt. Nu snackar vi inte lite besviken, utan riktigt riktigt arg. Jag blir frustrerad och jättearg ifall jag missar i mottaget eller skjuter bollen åt helvete. Det här är väl kanske inte så konstigt eftersom det är ganska många människor som fungerar så men jag tycker att det är jättejobbigt för så har jag aldrig varit. Jag har spelat fotboll i hela mitt liv och när jag misslyckats med något i en match har jag mest bara varit besviken ett tag och sedan har det gått över. När man spelar beach är man ju bara två spelare och är ena spelaren skitförbannad så smittar det lätt av sig på den andra och spelet blir inte direkt bättre. Missförstå mig rätt, jag blir inte arg på min partner utan det är bara jag själv som får lida men automatiskt drabbar det ens partner också. Inte bra...Tänk om man skulle bli så arg så att man råkade serva domaren i huvudet eller något. Om jag inte har helt fel nu så tror jag faktikt det var stefan edberg som råkade serva en linjedomare i huvudet så att han föll knall och fall ner i backen och kom aldrig mer in matchen igen så att säga. Va hemskt. Fast nu var det ju inte så att stefan gjorde detta medvetet eller för att han var arg, snarare var det en ren och skär olyckshändelse. Riktigt tragiskt iallafall....

Igår gick det inte riktigt som jag ville när det gällde uppsatsskrivandet. Jag var som en duracellkanin efter att ha laddat shuffeln med nya låtar så det blev inte lika mycket gjort som jag ville. Men idag är en ny dag och idag ska det skrivas utav bara helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback