I'm looking for a new shoulder, anyone???

Någon som har en hel axel att ge till mig? Såhär lagom till brännbollsyran och beachturneringen på söndag har min axel kastat in handduken. Jag trodde först bara att det var träningsvärk sen brännbollen igår men det känns inte riktigt som så. Det var kanske inte heller det smartaste av mig att träna två timmar beach idag heller...känns som att den verkligen skulle behöva vila. Men det går ju inte.

Idag lyckades jag inte inte ens börja på min rest. Det tog alldeles för lång tid innan jag ens hittade boken och när jag väl satt mig ute för att börja läsa in mig på den igen så träffade jag en massa folk som jag kände. Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att det tusen gånger roligare att prata med roliga människor än att läsa världshistoriens tristaste avhandling. Så jag har enbart mig själv att skylla.

Nu ska jag iallafall sova. Eller jag måste sova så att jag är lite pigg och utvilad inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback