jäkla skit!

Ersboda förlorade med 3-2. Riktigt, riktigt tråkigt tycker jag men hur som helst är de ändå laget i mitt hjärta. Jag hoppas på revansch i höstomgången.

Idag har jag hämtat uppsatserna och även börjat läsa den som jag ska opponera på. Ikväll hade vi också träning med brännbollslaget. Duktiga tjejer måste jag säga, alla slog hur bra som helst och det var inte många som inte lyckades med att ta lyror. Jag börjar bli lite taggad nu...

Imorgon ska jag sitta på skolan och göra bort min rest som jag låtit vänta i två år. På tiden, säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att det går bra på opponeringarna! Vilken tid ska du spela brännboll? Hade varit kul att kika på ditt lag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback