Maj

Maj. Helt galet alltså, då det är majmånad är man ju nästan inne i sommaren. Härligt! Jag har faktiskt haft en tokbra vår hittills. Jag tror nog att det har att göra med alla de fantastiska människor som finns runtomkring mig.

Idag har jag varit väldigt trött. Kanske inte så konstigt med tanke på allt vin som intogs igår. På tal om gårdagen, efter vi hade handlat hade vi myspicknick utanför mitt hus. Jag, ylva och soffan packade ned livets förnödenheter (nyaste numret av plaxa kvinna, folkbärs, solbrillor, shuffeln, beachbollen, naturgodis) och en stooor filt och sedan njöt vi bara av livet. Jag skämtar inte när jag säger att jag hade kunnat sitta där hela dagen. Vädret var klockrent och sällskapet likaså. Ett stort tack till ylva som offrade sig ordentligt när hon bollade med mig. Mitt bollkänsla hade tagit semester så ylva fick mest bara springa och hämta alla bollarna som jag sköt iväg. Grymma baggerslag har kvinnan också!

Idag åkte jag, soffan, henke, gustav och kristoffer upp till baggböle herrgård och njöt av solen och älven. Synd bara att solen hade bestämt sig för att bojkotta oss under den stund vi var där. Lagom till hemfärd tittade den däremot fram. Kul... Fast å andra sidan har jag nog fått min beskärda del av sol för ett tag.

nu väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Blondinklara

låter roligt! tivoli i köpenhamn är också roligt. dom har ganska goda chokladbollar.

Ps. Besök gärna min blogg baserad på en parodi av Blondinbella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback