otur

Idag kom mamma hit för att hälsa på mig och vi hade tänkt rå om varandra. Hon kom först till mig och sedan hade vi tänkt bege oss ut på stan för lite ärenden och äta lunch. När vi satt oss ner och skulle äta sa mamma att hon började må illa. Hon blev sämre och sämre så till slut fick jag skjutsa hem henne. Efter ett tag visade det sig att hon hade fått magsjuka. Så typiskt. Samma sak hände faktiskt i januari när hon var här och skulle hjälpa mig att flytta. Snacka om otur. Fast det kanske är så att hon inte tål umeå.

Imorgon ska jag försöka ta tag i den där förbannade resten som jag har. Usch o fy vad jobbigt det känns. På kvällen är det brännbollsträning som gäller. Det verkar som att jag hamnad i ett väldigt seriöst lag. Vi spelar i tjejcupen så kom och hejja fram oss. Tror vi heter ivp - idrottsvetarprogrammet. Bra koll man har...

Nu är jag riktigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback