söndag

Ikväll är det fotbollsmatch som gäller. Känns skadat, jag har knappt någon energi och ork till de vanliga vardagsbestyren och nu ska man spela match på det också. Fast ändå roligt eftersom jag älskar fotboll och tjejerna är tokhärliga!

Igår blev både Ida och jag lite rund under fötterna. På ett bra sätt alltså...  Först bjöd Ida mig på middag och sedan åkte vi till en av hennes klasskompisar och hennes kille. Pojkvännen fyllde år så det var födelsedagskalas blandat med schlagerfest. Ida går ivp-idrottsvetenskapliga programmet och killen till hon som hade festen läser till polis så det var bara en massa poliser och ivp:are där. Plus jag. En lärarjävel :) Fast det trevligt att träffa nytt folk. Jag hade helt enkelt riktigt jävla kul och jag är glad för att folket är tillbaka på rex. Nu hoppas jag bara att de tar bort den dumma Idén att det är från 20 med kårleg. Ett tag kändes det precis som att man hade föräldrajour. Fast egentligen, jag tror inte jag bryr mig sådär jättemycket nu när jag snart drar hem över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback