tokjävlahelg

Yes och det är så underbart! I veckan har vi faktiskt jobbat riktigt hårt och vi går till helgvila med flaggan i topp. Både träning och skola har fungerat bra så nu blir det en välförtjänt vila. Idag har det också varit ett kanonväder och det har avnjutits vid dammen på skolan med både piggelinisar och en massa kaffe. Givetvis var shuffeln med på ett hörn också...

Ikväll när jag cyklade till Berghem stötte jag ihop med en gammal växjökompis. Jag hade inte sett henne på fyra år och ni kan ju gissa om jag blev paff. Hon hör ju liksom inte hemma i norrland...men kul var det!

Ikväll firar jag johan som blivit godkänd på examensarbetet. God mat, trevligt sällskap och en massa vin. Vad kan vara bättre än det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback