Upp som en sol, ned som en pannkaka

Idag har det varit en upp och ned dag. Men det är bra att det finns sådana dagar har jag insett, för det efter dessa som man uppskattar de klockrena dagar.na mer. Det är väl bara så att man ska ha det lite tyngre vissa dagar...







Det här är bilder (som jag fått från ylva. jag måste verkligen ta tag i det där köpet av kamera nu) från sista april. Vi hade det så grymt jävla skönt och jag fick vara med mina fantastiska favvoflickor också.

Jag har även köpt fyra nya böcker idag. Den ena , Boven i mitt drama kallades kärlek skriven av Unni Drougge, har jag velat läsa väldigt länge men av olika skäl inte orkat. Jag tror att den är riktigt bra just eftersom den fått så mycket kritik.  Jag återkommer så fort jag har läst den med mitt tyckande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback