uppsats, uppsats, uppsats

tack Ylva och Jo-hanna som tog sig tid för mig idag.

Nu är det uppsatsskrivande som gäller här i datasalen. Hela veckan också... Känns lagom inspirerande men tyvärr ett måste så att vi har något att lämna in på tisdag då vårt 70% procent seminarie ska ske. Jag kan ju lugnt påstå att några 70% procent av arbetet har vi inte kommit upp i, snarare kanske 20-30%, men vi är på G.

Linas håruppsättning på mig igår gick jättebra. Hon fick t o m MVG på mig. Det blev jag väldigt glad för eftersom hon har lagt ner så mycket tid på det. En annan sak som var väldigt roligt under gårdagen var att Ersboda vann sin match mot Västerås. Tyvärr kunde jag inte se den eftersom jag var hemma i övik men eftersom de vann, så är jag övertaggad inför deras nästa hemmamatch.

Nä nu måste jag faktiskt skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback