Utmanad

Ok, Ylva...jag antar utmaningen och nu tycker jag faktiskt också att det dags för ett lite gladare inlägg.

Utmanad! SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

1. Hur lång är du ?
 Exakt 165.5 cm. Mycket viktigt med den där halva centimetern.


2. Vad vill du bli när du bli stor? Klokare, galnare, roligare, snällare. Eller egentligen så är jag ganska klok men jag skulle vilja applicera detta på mig själv också. Med andra ord, tänka lite klarare i vissa sammanhang.

3. Vad pluggar du ?  Lärare för gymnasiet, ämnena svenska och religion.

4. Har du långt hår ? ja det tycker jag. När jag var liten hade jag hockeyfrilla men nu har tagit mitt förnuft till fånga och sparat ut det. Men vem vet, jag kanske återvänder till min barndomsfrisyr snart.

5. Vilken hårfärg har du ? Vilken hårfärg har jag INTE :)

6. Sminkar du dig ? Ja

7. Har du haft sex senaste månaden?  Älgarna finns inte på min balkong. Just nu iallafall.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta

9. Har du kysst någon idag ? Nej, det har jag inte

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
 Nej min mamma har en ny man som hon bor med och min pappa har en ny kvinna som han bor med


2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Mamma

3. Hur många syskon har du ? Ett, Peter 22 år

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Du behöver inte vara orolig för mig :)

5. Hur många ställen har du bott på ? Domsjö, vågsnäs, stan(Övik), Växjö, Lund, Nydala och Liljansberget (Umeå)

6. Vem i din familj stör du dig mest på? haha alla, men mamma får nog mest höra det eftersom vi är så lika

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Ush vilken fråga. Men mormor är nog snällare än snällast

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, ja eftersom jag bara har ett  och han bor i övik så var det alldeles på tok för länge sedan. Det var nog när vi bakade pizza tillsammans hemma hos mormor

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
Igårkväll var Johan hos mig och kollade på Grey's

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hm, mina kompisar brukar mest sova hos mig men jag tror det var hemma hos Jennie i vintras.

3. Har du' kysst nån kompis ?  Ett par ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nja inte tillsammans med men dejtat


5. Vem har du varit kompis med längst ? Min fina och underbara vän Kathrin Larsson

6. Vem känner dig bäst? Min mamma helt klart. Sedan känner hon väl inte direkt till sidor hos mig som kommer fram när jag är med kompisar så bland kompisar är det nog: soffan, johan, david, ylva, maria, jennie, kathrin, karin och kicki.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Ja det skulle jag nog men kanske linda in det lite snyggt.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
ja


2. Klä dig annorlunda? ja

3. Vara dig själv ? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja man är som tvungen att ha det när man lirar beach.

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? haha

 6. Pierca dig ? jo har ju faktiskt en piercad navel även om jag överväger att ta bort den.

7. Ha sex på offentlig plats ? haha ja

8. Vara omogen ? givetvis

9. Äta småkryp ? Nä huvvaligen

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?
Idag på förmiddagen medan jag kämpade med min uppsats

2. När var du på semester senast ? Spanien sommaren 2006. Oj det var länge sedan, ska väl försöka unna mig någon vecka i slutet av sommaren/hösten

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa såklart!

4. Är ditt hår tråkigt ? Ja vissa dagar tycker jag det men då sätter jag upp det

5. Vem såg dig naken senast ? haha... bra fråga

6. Hur ofta duschar du? Typ varje dag mer eller mindre.  

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag är trött. Vilket allt för oftast sker senare än det borde vara... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback