Vilken värme och vilket solsken

Med andra ord; helt fucking underbart! Idag måste ha varit den absolut varmaste dagen i år och jag klagar definitivt inte även om det nästan blev lite för varmt att kika på fotbollen idag. Det är precis sådana dagar som idag som jag väntat på exakt hela vintern. Vindstilla, inte ett moln på himmlen också fotbollsmatch. Nu är det även snart beachtider på beachen och det toppar ju allt. Shit, va kul!

Imorgon vankas håruppsättning hela långa dagen. Jag har till och med åkt ner till övik ikväll med sista bussen för att förbereda inför morgondagen. Mitt hår känns just nu som ronja rövardotters ser ut. Eller det ser nog ut som ronjas hår också, sådär fluffigt och luftigt. Men jag tvivlar starkt på att hon använde sig av Björn Axéns Volumemaster och lika många kilo hårspray som jag. Men det är lite coolt att få bli sådär ompysslad för en dag och för att inte tala om skönt. Då kan jag lätt ta att jag ser ut som ronja.

Nu ska jag hoppa i säng så jag kommer mig upp imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback